vrijdag 19 januari 2018

Best veel gedaan.

 
 Het nieuwe jaar ben ik goed begonnen.

 
 Maand 4 van de Delilah quilt is af

 
 Deze volgens het originele patroon en de bovenste 2 iets anders.

 
 Ook aan de Bring me Flowers werd gewerkt. Alleen bij alletwee de blokjes maakte ik dezelfde fout.

 
 Even uithalen en een langer steeltje eraan zetten.

 
 Ik moet nog steeds een beetje wennen aan de quilt maar het gaat iedere keer een beetje beter.

 
 Ik heb wat de kleurtjes betreft mijn draai een beetje gevonden, komt vast goed tussen de Bring me Flowers en mij.

 
 Op mijn Singertje ging ik verder met Monkey Business uit het boek Handfuls of Scraps van Edyta Sitar.

 
Gemaakt volgens een snelle methode en dan heb je een donkere en een licht blokje gemaakt van allerlei restjes. Een leuk tussendoor werkje.
Ik ga weer even een paar blokjes maken.

Fijne dag Groetjes Lia.

8 opmerkingen:

conny's quilts en creaties zei

Wat een fleurige blokjes heb je gemaakt, frisse kleuren, daar krijg je een lente gevoel van. groetjes, Conny

Annie Kingma zei

Heel mooie vrolijke blokken
Groetnis Annie

BezigeBijMirjam zei

Zeker heb je veel gedaan Lia! Leuk!🤗

Conny's-blog zei

Erg mooie blokjes heb je gemaakt zeg............liefs.Conny

Ineke zei

Allemaal zo mooi, zo vrolijk!
Liefs, Ineke

frameless mind zei

Je hebt een flinke start genomen met de lapjes in het nieuwe jaar. Wat een mooie, frisse kleurtjes gebruik je. Leuk blok voor een prachtige scrap quilt!!
Groetjes, Liliane

Mieke zei

Mooie , frisse blokjes, en hard gewerkt.

Lida zei

Wat een leuke blokken en dan merk ik dat we te weinig blogs maken en lezen, want die quilts kende ik dus nog niet en die Bring me Flowers vind ik zo gaaf!
Veel plezier met je steekjes, groetjes
Lida