maandag 5 februari 2018

Het blijft maar duren.

 
 Weinig nieuws te melden.
Er wordt heel hard gequilt aan deze quilt, maar om daar iedere week een blogje aan te wijden is een beetje saai.
Als ik aan het doorquilten ben  wil ik ook alles doorquilten en blijf maar doorgaan, zo ook bij deze quilt, alle stukjes zijn doorgequilt en nu ben ik bezig met de rand.

 
 Bijna af ,nog 13 van deze bloemen en dan kan eindelijk de binding erom. Nog even doorzetten en vooral niet wegleggen want ik vrees dat er dan voorlopig niets meer van komt.De quilt MOET gewoon af.
Er wachten vele projecten en kan bijna niet wachten om daar mee verder te gaan. Herkenbaar nietwaar?
Ik heb nog even een poging gedaan om de rand met de naaimachine door te quilten ,maar dat werd er niet mooier op ,dus snel uitgehaald en met de hand verder.
Beter wat langer werk en naar mijn zin dan vlug vlug en er niet tevreden mee zijn.
 
 Er zijn wel een paar projecten voorbereid ,waaronder deze
 Monkey business waarover ik schreef in het vorige blogje.

 
 Doe ik toch nog even tussendoor iets op de naaimachine.

 
 
Groetjes Lia

5 opmerkingen:

Ineke zei

Wat mooi en wat een werk!Succes! De blokjes zijn ook prachtig!
Fijne week

BezigeBijMirjam zei

Nog even doorbijten Lia. Ze wordt ook weer prachtig!🤗

Mieke zei

“ De aanhouder wint”.
“Mooi werk heeft tijd nodig”
Goed bezig Lia🤓

frameless mind zei

Het handquilten brengt de quilt echt tot leven. Prachtig!! Goed dat je de moed hebt om de rand ook met de hand te quilten. Nu nog extra werk maar daar ga je straks zó hard van genieten!!
Succes met de laatste loodjes!
Groetjes, Liliane

mieke zei

Haha herkenbaar . Sterkte en succes.
Dat monkey blok , is wel een heel leuk blok.
Weet je waar ik mee bezig ben ? De apple core.
Een jaar of 4-5 geleden plaatsten we toch iedere dag een lapje .
Mijn verzameling is groter omdat ik 365 te weinig vond.
Ik zit er nu iedere dag even aan te werken, het moet ook een keer af komen.
Voor de afwerking kom ik nog een keer bij jou neuzen , volgens mij heb jij ook ooit een apple core gemaakt.
Grtjs Mieke