vrijdag 24 augustus 2012

Nieuw quiltje.

 
 Omdat het veel te warm is om te quilten ben ik toch begonnen aan een nieuw quiltje.Ja eigenlijk was ik van plan om mijn hexagonquilt af te maken of verder te gaan met de SBS-quilt [ja die kwam ik laatst tegen in een grote doos].En liggen er nog 6 tops om gequilt te worden.Maar dit patroontje lacht me al vanaf dat ik het kocht toe.Dat plannen maken loopt bij een quilter toch net even anders.

 
 Dus afgelopen weekend toen het nog bijna te warm was om te bewegen ben ik eraan begonnen.

 
Ik heb nog getwijfeld over het blauwe rozenstofje en heb een stukje een theebadje gegeven maar dat vond ik zo somber dat ik besloten heb dat het toch zo wordt.

Groetjes Lia

15 opmerkingen:

Nanske zei

Ooooooooo, wat een lieveke...
Dat is een schoontje zeg!
En met al die lieftallige stofkes komt dit patroontje heel mooi tot z'n recht!
Knap!Groetjes...

Guusje, zei


Wat wordt hij leuk, kan me voorstellen dat je ermee verder wil en de kleuren ik vind ze geweldig staan bij elkaar.

Vlijtige Handjes zei

Mooie kleuren voor weer een heel andere Frederike.
Groetjes Anita

Anoniem zei

Ik vind die blauwe roosjesstof juist zo mooi hoe die nu is. Erg mooi gaat het worden. Groetjes Wilma

marion zei

het ziet er nu prachtig uit met dat blauw.........

Deb zei

Oh, I love your new quilt. Are you using a specific pattern? It's beautiful!

Ritainquiltland zei

Dat blauwe stofje springt er nu zo mooi uit. En toch maakt het ook weer één geheel. Prachtig! Zo laten!

ineke zei

Wat ziet dit er weer leuk uit, kan me voorstellen dat je er graag mee wilde beginnen. Vind de kleuren heel mooi. Groetjes ineke

sylvia zei

wat is dat toch een schattig patroon! Kan me voorstellen, hoor, dat je even iets nieuws wilde gaan doen! Je vogeltje is een moppie!!
groetjes, Sylvia

Mascha zei

Wat een leuk patroon. En die kleurencombinatie helemaal...geweldig!
Groetjes, Mascha

Kathinca zei

Die projecten in een doos lopen niet weg en dat deze je leukerd je in je kont bijt kan ik me helemaal voorstellen. Hij wordt mooi.

mieke zei

Dat gaat een lief quiltje worden.

Lida zei

Ik vind het prachtig zo en het gaat blijkbaar snel! Veel plezier met je steekjes, groetjes
Lida

Nardy zei

Prachtig hoor, erg leuke stofjes heb je gebruikt. Fijne dag nog, groetjes Nardy

Mien Quiltmuts zei

Schattig zo'n achtkantig ontwerpje! Ik ga je volgen!

Annemieke - http://mienquiltmuts.blogspot.nl/