zaterdag 18 augustus 2012

Tussendoortje.


Allereerst iedereen heel hartelijk bedankt voor de leuke reacties op mijn mandjes-quilt,echt heel leuk.
Om een beetje bij te komen van het grote project maakte ik dit speldenkussen van wolletjes en restjes tweed,een heel leuk klein werkje dat zo af is.
De meeste tijd ging zitten in het borduren van de franse knoopjes die om het vogeltje zitten.
 De gekleurde puntjes zijn geen spelden als jullie dat soms denken het zijn dus borduursteekjes.
Het ontwerp is van Dorien en was verkrijgbaar bij Dorry.

Nou iedereen een heel fijn weekend.
Groetjes Lia.

10 opmerkingen:

Merian zei

Die moet ik ook nog afmaken.
En je mandjes quilt was inderdaad super mooi. groetjes Merian

Monica zei

Wat is dit een leukerd zeg!

Karen zei

I love the prim style design. A cute bird.

Frederika zei

Het is echt een schatje

mieke zei

Komt me bekend voor !
Het ziet er leuk uit.

ineke zei

Leuk tussendoortje en o zo handig. Fijn weekend ineke

Anoniem zei

Wat een schatje Lia en MOOIE stofjes. Warme groetjes van Wilma

Anja.M zei

Wat een schattig speldenkussen.
Mooi die zachte kleuren.
Quilt groetjes Anja.

marion zei

mooie kleuren voor het speldenkussentje. En nog steeds vol bewondering voor je mandjesquilt

Guusje, zei

Wat een schatje is dit lijkt me ook erg leuk om te maken.