donderdag 1 augustus 2019

Uit de oude doos.

 

 Even wat oude foto's bekijken van jaren geleden.Deze is gemaakt van allerlei lichte stofjes met kantjes en borduurtjes.Hij hangt al jaren boven de trap en ik vind hem nog steeds heel leuk.Het is een soort logcabin gemaakt naar een patroon van Kaffe Fasset.


Ja dan deze mijn Hexabee-quilt.Jaaaaren geleden aan begonnen en nooit afgemaakt.Het zijn allemaal jaren dertig stofjes.Ik denk dat deze onafgemaakt blijft,of zal ik er een kussen van maken?????

Groetjes Lia

3 opmerkingen:

Ineke zei

Wel de moeite waard om er toch een AFFO van te maken. Al is het maar een kussen, maar als leuk wandkleedje is ook erg geslaagd. Ze zijn allebei erg mooi!!!

mieke zei

Mooi , dat ouwetje.
Maar de hexagonnen top is toch wel leuk als wandkleedje.
Of een lekker groot kussen voor buiten of op de bank.
Succes, grtjs Mieke

BezigeBijMirjam zei

Allebei heel leuk. Ook heel verschillend. Dat is het leuke van quilten. Ik zou met de UFO toch zeker nog iets doen. Als je de stofjes nog hebt, misschien nog een rand van geappliqueerde bloemen eromheen.🤗