dinsdag 30 juli 2019

Te lang geleden.

 
 Veel te lang geleden dat ik een blogje plaatste.

 
 Ik ga toch even terug naar Amerfoort naar de prachtige tenoonstelling van begin Mei.
Dat wil ik toch wel even op mijn blog hebben want het blog is voor mij een soort dagboek,al heb ik het wel ernstig verwaarloosd.
Waarom zo lang niet geblogd, jaaa jullie kennen het wel te druk met de familie en volkstuin ,niet zoveel zin, Instagram en Facebook is makkelijker.
Maar eerlijk is eerlijk blogjes lezen en af en toe teruglezen is leuker.
Daarom een nieuwe poging om weer regelmatig een bericht te plaatsen.

 
 Geniet van de foto's want die spreken voor zich.

 

 

 

 

 

 

 

 
 Wat was het een geweldige tentoonstelling, complimenten aan Petra Prins en haar hele team en aan de Quiltmania die ons rijkelijk voorzien van mooie quilts boeken tijdschriften en natuurlijk lapjes.

Groetjes Lia

6 opmerkingen:

Ineke zei

Leuk weer eens wat te lezen van jou.
Ja, de tentoonstelling in Amersfoort was geweldig, zoveel mooie quilts😍
Fijne dagen!

Quilting Moesje zei

Gezellig om jou ook weer voorbij te zien komen :0)
Jammer dat ik niet naar de tentoonstelling kon komen ...zo te zien !
Groetjes,
Simone

Nathalie zei

Ha Lia, fijn dat je ook weer meer wil gaan bloggen, ik heb zelf mijn Facebook al enkele maanden geleden opgeheven en Insta sinds eergisteren. Ook ik zie mijn blog als mijn dagboek, en daar ga ik het lekker bij houden. Zoveel leuker om te lezen. Snelheid is niet altijd beter vind ik zelf... Ik was er ook bij deze tentoonstelling, ik vond hem ook super en inspirerend!

Conny's-blog zei

Leuk dat je weer gaat bloggen en ja het is te lang geleden hoor........liefs.Conny

Céline zei

Merci pour ces merveilles photos.

frameless mind zei

Mooie foto's van een prachtige tentoonstelling. Daar krijgen we nooit genoeg van -:))
Groetjes, Liliane