maandag 9 april 2018

Alweer de Bring me Flowers-quilt

 
 Jaaa alweer de Bring me Flowers-quilt.
Het grote voordeel van het werken aan maar 1 quilt is dat het lekker opschiet.
Normaal werk ik aan verschillende projecten ,maar nu heb ik me voorgenomen om deze quilt zo ver mogelijk af te werken.
Het bovenste blokje is het allerlaatste van de 25 blokjes.
Het is al een week af

 
en zoetjes aan is het uitleggen en in elkaar zetten begonnen.
Alle zwart witte tussenblokken zijn met het naaimachine aan elkaar gezet. Ik moet er nog 5 maken maar de witte stof met zwarte noppen is op en het volgende pakket komt in Mei.
Dus nu lekker aan de slag om van de losse blokken een quilt te maken.

Groetjes Lia

8 opmerkingen:

Karen zei

A unique flower block design. Very pretty.

Kleine Vingers zei

dat wordt een leuke quilt.

Conny's-blog zei

Fijn als iets zo opschiet nu zeg. Maar je quilt word erg mooi..........liefs.conny

Ineke zei

Wat een mooie quilt wordt dit!

marga zei

Het zijn toch prachtige bloemen blokjes.
Heel vrolijk al die kleurtjes.
Groeten
Marga

Merian zei

Een vrolijke boel.

Guusje, zei

Wat een mooie vrolije quilt daar wordt je blij van.

cocoya zei

dat wordt een leuke quilt.


HolidayPalace