zondag 18 maart 2018

De Bring me Flowers.

 
 Ja toch een verhaal apart ,de Bring me Flowers quilt van Jen Kingwell,als blok van de maand verkrijgbaar bij Wietske
Ik ben bijna klaar met de blokken .Er liggen 3 blokken klaar in mijn map al helemaal voorbereid en vandaag [het is toch te koud om iets te ondernemen] wil ik de laatste 3 voorbereiden.

 
 Dit blok zat er als enige maar 1 keer in ,maar dat heb ik veranderd, bij mij komt het blok er 2 keer in en het laatste blok maar 1 keer.

 
 Heb me voorgenomen dat ik alleen aan deze quilt werk totdat alle blokken klaar zijn want ik ken mezelf een beetje ,als hij in de kast belandt komt hij er voorlopig niet uit ,daarom blijf ik even aan deze bezig.

 
 Als de halve maantjes eromheen zitten wordt het toch een hele leuke quilt denk ik.
Ik heb het even uitgeprobeerd op mijn Designwall.
De delen zitten nog los.

 
 Ik ben ook weer een beetje aan het lezen geslagen.
Het  boek van Yvonne van Rijn is uit en het was heel leuk om te lezen. Lekker vlot geschreven en heel herkenbaar. Van mij mag er een vervolg komen.

 
Nu ben ik begonnen aan  Het achtste Leven.
Heel anders maar het leest zo fijn, je wilt er echt in doorlezen en dat doe ik ook ,altijd een uurtje voor het slapen gaan want overdag gun ik mezelf niet zo snel een leesuurtje, behalve een tijdschrift.

Fijne Zondag Groetjes Lia.

5 opmerkingen:

BezigeBijMirjam zei

Ook leuke bloemen Lia, net zoals die van Annemiek. (Abc quilts). Fijne zondag verder!🤗

Ineke zei

Wat een vrolijke kleuren, prachtige blokjes! Heerlijk boek van Yvonne, heb het ook uit (jammer genoeg) en het smaakt naar meer.
Fijne week

Lida zei

Wat een leuke blokken en het wordt vast een geweldig leuke quilt zo vrolijk met al die kleurtjes! Veel plezier met je steekjes en de lettertjes, groetjes
Lida

marga zei

In deze extreem koude periode is het leuk om vrolijke bloemblokjes te maken.
Groeten
Marga

Marja Rijnsburger zei

Wat een leuke blokken, zo vrolijk door het kleurgebruik.
Groetjes Marja