donderdag 10 augustus 2017

Stok achter de deur.

 
 Het helpt wel om iedere Donderdag een punt van de Dear Jane af te hebben en het dan gelijk wereldkundig te maken via een blogbericht.
Deze kwam  gisteren af.

 
 Totaal 12 punten af.
Een beetje saai iedere week over de Dear Jane te schrijven  maar ik ga proberen om nog wat andere berichten tussendoor te posten.
Er gebeurt hier genoeg maar dan is er weer weinig tijd om er een bericht van te maken.

 
Ik heb ook nog even tussendoor dit blokje gemaakt om de stempel van Jeanneke uit te proberen.
De stempel had ik in April al in Rijswijk gekocht en nog niet gebruikt.
Ik heb er nog geen echte plannen mee maar vond het gewoon leuk om even te doen.
HEEL leuk weer,lekker op de naaimachine en ondanks de hele kleine stukjes ging het heel vlotjes.

Groetjes Lia

5 opmerkingen:

Merian zei

Leuk die stok achter de deur.
Altijd Leuk een log cabin.

Ineke zei

Prachtig zijn ze, die punten. En wat een handige stempel!

Martine zei

Mooi worden je punten. Je vindt het toch geen straf?
Ik vond het heerlijk , elke punt is weer anders.
ik ben nu aan het quilten toe, das minder.
Groet Martine

Monica zei

Mooi hoor de punten van de DJ, succes met de volgende

quiltingmieke zei

Piep leuk hoor meid en niks stokken
En saai.. heerlijk om je vorderingen te zien
Toppertje
Knuf