vrijdag 3 mei 2013

De laatste foto's en dan .......

 
 En dan als toetje nog enkele foto's van de mooie quilt die in de kamers van de onwerpers hingen .Hierboven  De Morrel-quilt.

 
 Een quilt van KaffeFasset

 
 Nog een plaatje van de kamer van Di Ford

 
 Een quiltje van Petra Prins gemaakt naar een voorbeeld van een quilt uit de kollectie van An Moonen.

 
 En de rest spreekt voor zich

 
 een leuk tasje

 
 wie wil niet zo'n gezellig hoekje in huis

 
 prachtig borduurwerk op wolletjes

 
en tenslotte een hexagonetje van wol.

Daar ga ik nu lekker mee verder met mijn rode hexagonnen-quilt,de hele zomer en hoop dat hij dit jaar nog afkomt.Ook ik ben een beetje blog-moe en ga er dan ook even tussenuit,een BLOGPAUZE dus.

Aan iedereeen een hele fijne zomer.

Groetjes Lia

7 opmerkingen:

carina zei

Leuk je fotos vannantes wat zijn de tentoongestelde quilts mooi he

Bernadette van gils zei

ik wens jou ook een fijne zomer en hoop je weer te zien op de blog in het najaar
groetjes
Bernadette

Merian zei

Een fijne zomer en geniet nog maar na van Nantes.
groetjes Merian

Monica zei

Super mooie foto's van quilts laat je zien. En wat worden jouw hexjes leuk. Geef je groot gelijk om met het mooie weer even lekker andere dingen te gaan doen. Geniet er maar van en een gezellige zomer.

mieke zei

Mooie quilts laat je weer zien.
groetjes, Mieke

Guusje, zei

Bedankt voor alle mooie foto's. De laatste vind ik heel bijzonder het opgeborduurde dat ligt mij wel.

Ineke zei

Dank je wel voor je bezoekje aan mijn blog en dank je wel voor je compliment *U*
Wat leuk dat je naar Veldhoven bent geweest, lekker na-genieten dus.
Groetjes, Ineke