zaterdag 6 april 2013

Mijn poppenquiltjes.

51 bij 41 cm 
 
 Zo even mijn poppenquiltjes vastleggen,ik was ze aan het fotograferen en dacht ik zet ze ook even op mijn blog,kunnen jullie ook meegenieten.
Het bovenstaande quiltje is af,het poppenquiltje van de maand Maart.

55 bij 38 cm
 
 Het poppenauiltje van Februari moet ik nog doorquilten,die telt eigenlijk nog niet mee.

61 bij46 cm 
 
 Poppenquiltje van Januari.


47 bij 35 cm 
 
 En de quiltjes die nu volgen heb ik in de afgelopen jaren gemaakt

40 bij 35 cm 
 
 af en toe eentje omdat het zo leuk is om te doen

55 bij 42 cm 
 
 Deze bijvoorbeeld die beide gemaakt werden op mijn Singer Featherweight machientje

                                                   47 bij 38 cm

35 bij 28 cm 
 
 En deze  een blok dat ik ergens nog van had waarschijnlijk een proef-blokje ergens  voor.Doorgequilt en een kantje erom,het ligt altijd in een rieten poppenwagentje.

58 bij 45 cm 
 
En tot slot een simpel hexagon-quiltje gewoon omdat ik daar zo van houd.

Fijn Weekend
Groetjes Lia

12 opmerkingen:

marion zei

wat mooi al die poppenquiltjes bij elkaar.........ik heb gezocht bij je vorige blogjes en ga eens kijken naar de website van Kathleen tracy

Kat zei

They are all very nice, especially the blue/white and the hexagon quilt.. Like your blog ! :)

Anoniem zei

Wat zijn die mooi die poppenquiltjes, maar nu??? Liggen ze op een hoop, hangen ze ergens? Worden ze gebruikt in een poppen bed? Ze zijn allemaal zo mooi dat ik me afvraag: wat doe je er verder mee? Groetjes Wilma

Monica zei

Wat zijn dit allemaal even schatige poppenquiltjes, Net als Wilma vroeg ik mij af of jij zo veel poppenbedjes hebt, of dat je ze zo maar noemt omdat ze klein zijn?

Marguerite zei

Wat een prachtige quiltjes zijn dit zeg!! Hoe groot zijn ze eigenlijk???
Groetjes Marguerite

Ritainquiltland zei

Ik vind ze stuk voor stuk schitterend!

mieke zei

Ze zijn allemaal leuk, Lia.

Renate Bischoff zei

Your little Dollquilts are so cute.
Have a nice day!
Renate

carine zei

Lia , mooie poppen quiltjes, doe maar verder hoor, ik moet ze nog beginnen maken, toon je wel als er eentje klaar is. Maar nu ligt er nog spulletjes die ik dringend moet afmaken...Fijne zonnige zondag en tot gauw op je blogje groetjes uit Brugge Patchworkstar

Manuela zei

Your little Dollquilts are very cute.
I like the Hexagonquilt.

Greetings, Manuela

Christel zei

Mooi al die kleine quiltjes. Leuk om te maken en mooi om naar te kijken, je krijgt er nooit genoeg van!

Lida zei

Ik heb ze in een heel oud poppen linnenkastje liggen, waar eigenlijk hangertjes in zouden moeten maar het staat zo leuk!
Ik vind jouw mini´s beeldschoon en wat een heerlijk bezoek heb je gebracht aan het museum, ik heb er ook zo van genoten! Groetjes
Lida