vrijdag 23 maart 2012

Krantenartikel.


 Vandaag niets handwerkerigs maar een krantenartikel waar onze middelste zoon vandaag instaat.Het staat voor de brabanders onder ons in hetBrabants Dagblad.Meestal plaats ik zoiets niet maar omdat ik van mensen te horen kreeg dat ik dat gerust op mijn blog kan plaatsen bij deze dus.Ik heb het artikel in 2 delen gescand want het ging er niet in een keer op.


Dacht ik toch dat na Krezip de plakboeken dicht konden,volgens mij moet ik er snel weer een bijkopen.

Fijne zonige dag Groetjes Lia

6 opmerkingen:

mieke zei

Leuk Lia, gefeliciteerd.
Het geeft zo'n heerlijk gevoel als het goed gaat.
Hij heeft gelijk dat hij 1 dag vast werkt en in Tilburg blijft wonen.

Anoniem zei

Gefeliciteerd met zo'n zoon . Zo heerlijk relaxet je gang gaan en dan zien dat het helemaal goed is .
Prettig weekend en veel plezier met quilten Rian

Marja zei

Hallo Lia,

Dit is volgens mij de droom van iedere ouder: Dat hun kind iets gaat doen met hun passie, gelukkig en tevreden is.

Groet,
Marja

marion zei

wat gaaf, lees je zo'n artikel vanmorgen. En lees ik nu dat het om je zoon gaat. Geweldig kind!!!!

Ineke zei

Geweldig, echt leuk om dit te lezen! Fijn weekend

Christel zei

Mooi stukje Lia:)