woensdag 14 september 2011

Lapje 11

Lapje 11 is net in het blikje gestopt,geen idee nog hoe de quilt eruit gaat zien.Maar dat komt vanzelf.
Ik ben weer heel ijverig een quilt aan het afmaken,morgen volgen de foto's.
Verder heb ik nog een etiket gemaakt voor de apple-core quilt die eerder al af kwam.
Het is ook zo leuk om een nieuw naaimachine te ontdekken.Bij de winkel waar ik hem kocht heb ik al een les gevolgd en nu beetje bij beetje ben ik het aan het uitproberen.Vanmiddag heb ik automatische knoopsgaten gemaakt voor 3 kussens en dat was verassend,gewoon [jaja gewoon ] de lengte instellen op de start-toets drukken en verder hoefde ik niets te doen,alleen de afstanden bepalen tussen de knoopsgaten en met een tornmesje het knoopsgat openmaken.Ik was helemaal verbaasd dat het me nog lukte ook.
Groetjes Lia.

2 opmerkingen:

carine zei

terug een mooie hoor! je doosje ,ook het mijne stapelt al een beetje hé!. Prettige avond verder Carine

Lida zei

Weer zo'n lief blommig lapje, nu ook bij mij groeit het stapeltje en de eerste rij zit al aan elkaar! Misschien vandaag op borduurzijde uit, heb er echt zin in! Heerlijk hè zo'n naaimachine, maar wat het bij mij is weet ik niet, knoopsgaten worden niet mooi, moet er dus mee terug, maar kan hem niet missen! Fijne dag,
Lida