maandag 27 januari 2020

Als je lang geen blogjes schrijft heb je veel te vertellen.

 
 Mijn RODE kerstlogcabin zit in het wasmachine en na een kwartiertje waren de colorcatchers al helemaal rood. Ik hoop dat het goed gaat, altijd spannend hoe een quilt uit de was komt.

 
 Verder ben ik natuurlijk ook nog aan het doorquilten, dat is een van mijn favoriete bezigheden van de verslavende hobby.

 
 De Francy ontwerp en stempels van Jeanneke

 
 Ben bijna op de helft en dan wordt er nog een randje langs de schulprand gehaakt.

 
 Omdat haken ook zo leuk is heb ik tussendoor ook nog deze ouderwetse pannenlappen gehaakt, de beschrijving komt van een heel leuk blog nml
De gelukkige naaister. Als je het patroontje wilt zoeken moet je zelf even op haar blog kijken .
 
 En rond de Kerst maakte ik dit schattige sterrenquiltje ,het is ook gemaakt met een ieniemienie stempeltje ook weer van Jeanneke

 
Ik moet er wel bijzeggen dat ik zo fanatiek aan het stempelen was en ook alles tegelijk gestempeld wou hebben ,omdat ik natuurlijk met de Kerstdagen iets Kerstig te doen wou hebben, dat mijn rechterbovenarm toch wel erg pijn ging doen.
Maar gelukkig is dat weer over. Soms zijn we iets te fanatiek bezig zal ik maar zeggen.

Fijne Maandag iedereen Groetjes Lia

7 opmerkingen:

Mrs. Sutherland zei

Oh, wat een leuke dingen laat je zien! De kleurtjes van de stempelquilt van Jeanneke zijn zo mooi! En jij bent één van de eerste die ik hoor dat nou juist het quilten zelf zo leuk is, want ik en de meesten met mij zien dat toch als noodzakelijk kwaad.
Goed plan om meer te bloggen!
Groet van Mar

Anoniem zei

Wat leuk om deze pannenlappen weer te zien,mijn moeder haakte deze voor het goede doel ,ook maakte zij een soort tasje erbij om ze in op te bergen.

Gr Femke.

Anoniem zei

Leuk dat je weer een blog geschreven hebt.
Mooie pannenlappen. Mijn moeder haakte ze ook altijd. Ik gebruikt ze nu niet als pannenlappen, maar als beschermers tussen de ovenschalen. Zo blijven ze mooi en heb ik een mooie gehaakte herinnering van haar.
Mooie quilten/quiltjes. Wel eng hoor in de wasmachine, gelukkig vangen die colorcatchersdoektjes veel op.
Rustig aan doen met quilten en je arm niet te lang achterelkaar belasten. Zo langzamerhand komt de quilt vanzelf af.
Succes met alles.
Gr. Renske

Conny's-blog zei

Zo griezelig he als je doekjes al zo rood zijn in de wasmachine.
De quilt die je aan het door quilten ben is zo mooi joh........liefs.Conny

Ineke zei

Altijd zo spannend als er een quilt in de wasmachine zit! En van pijn in de arm, pfff...is echt oppassen hoor. Ik zit namelijk al een poosje met pijn in de schouder, kan momenteel niet te lang handweken. Het sterrenquiltje is ook prachtig!!!

Nathalie zei

joh pijn in je arm van het stempelen!? Heb je ook meteen geknipt en weet je zeker dat dat niet de boosdoener was?
de projecten zijn allemaal weer super leuk om te zien!

Uplay365 zei

Wat leuk om deze pannenlappen weer te zien,mijn moeder haakte deze voor het goede doel ,ook maakte zij een soort tasje erbij om ze in op te bergen.

ทางเข้า ยูเพลย์365
VSCR888