donderdag 7 maart 2019

Drukke tijden.

 
 Het waren drukke weken, maar toch heb ik veel gedaan.
De Glitter ontwerp van Jen Kingwell is helemaal af .Het is een quilt die moeilijk te fotograferen is ,de lichte delen lijken groter dan de rode maar dat is niet zo. Ik heb het zo vaak geprobeerd maar het is niet anders.

 
 In November deed ik mee met de Mystery van Bonnie Hunter,
iedere week een deel van de quilt op haar blog.
Het was goed om te doen en de kleuren had ik allemaal in diverse mandjes dus helemaal op zijn Bonnies , niets gekocht.

 
 Heel leuk om te doen en alles op de naaimachine.

 
 Wonder boven wonder het paste perfect, nu nog quilten.
Ik heb het wel even gehad met de felle kleurtjes. Vorig jaar maakte ik er dus drie in heftige kleuren De Delilah die ik nu aan het doorquilten ben .
De Bring me Flowers en deze  de Good Fortune van Bonnie Hunter.
Ik merk dat de behoudende kleuren toch meer mijn ding zijn. Ik ben weer begonnen met een quilt die al 2 jaar lag te wachten maar daarover later meer.

 
Kijkje in de quiltkast.
De bovenste plank zijn tops die nog gequilt moeten worden,jeetje ik schrok ervan ,met de Good Fotune erbij zijn het 10.
Iedere dag maar weer een paar draadjes dan komt er vanzelf iets af.

Groetjes Lia

12 opmerkingen:

conny's quilts en creaties zei

Mooie quilttops heb je af, en ja, die stapel nog te quilten is wel erg herkenbaar.....(helaas)

BezigeBijMirjam zei

Wel een lekker gevulde kast. Ach die quilttops komen heus wel een keer bij jou aan de beurt.🤗

Anoniem zei

Heerlijk de kast met quilts te zien,zelf probeer ik zomers twee rode quilts te maken en s’winters twee blauwe quilts .

Gr Paulien.

NADINE zei

jouw quilt zijn heel mooi, proficiaat ! En wees niet bang, we zijn allen in hetzelfde boot : ik heb ook een stapel die hand gequilt moeten worden ! Zoals je zegt, iedere dag wat steekjes, en ieder quilt zijn beurt :D

Met vriendelijke groeten,
Nadine

Conny's-blog zei

Weer twee mooie quilts zijn dit zeg.
O nee tien quilts die je nog moet door quilten.
Dat is nog een heel werk zeg.........liefs.Conny

Annie Kingma zei

2 mooie quilt toppen weer gemaakt.
Dubbelen en pitten ja dat is echt wel veel werk.
Maar ook heel fijn als er weer een quilt af is met label en al.
Fijn weekeinde
Groetnis Annie

betty prins zei

Je Glitter is heel mooi geworden en ja..zo'n stapel is prachtig, zelfs als ze nog niet gequilt zijn...rustig doorgaan met draadjes quilten..

Ineke zei

Prachtige quilt-tops heb je afgekregen en wat veel om door te quilten. Succes!!!

Clipping Path zei

Gorgeous card, love the image and fabulous layout the colouring is stunning.

mieke zei

Leuk de mysterie.
En heel apart de glitterquilt.
En die stapel tops ! Jij hoeft je voorlopig niet te vervelen.
grtjs Mieke

mieke zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
janaz zei

Ik ben wolken uit Manchester, ik hoor hoe mensen het hebben over de krachtige spreukgieter DR-verbond met betrekking tot hoe hij ex-geliefde terugbrengt, loterij wint, zwanger raakt en met hun droomliefhebber gaat trouwen en ik neem ook contact met hem op om me te helpen betoverd met betrekking tot mijn ex geliefde die ik zo dol op ben dat ik 2yrs geleden verliet, maar vandaag is mijn ex terug voor mij en we zijn gelukkig getrouwd met 3kids en ik ben zo blij voor de hulp die ik heb gevonden in je DR-verbond . Ik en mijn familie zijn erg blij en we leven nu groot, ik ben dankbaar en waardeer je goede werk. Bedankt en moge je lang leven om mensen in problemen te helpen. als u een probleem ondervindt, zal hij u helpen contact met hem op te nemen via zijn e-mail is covenantsolutiontemple@gmail.com of voeg hem toe op watsapp +2349057353987 of bel zijn mobiele nummer +2348146671563