zondag 9 december 2018

Weer iets af.

 
 Eindelijk weer eens een blogje schrijven , het lukt maar niet om het bijv weekelijks te doen.
Ik denk dat het komt omdat de dagen voorbij vliegen. De wil is er maar de tijd ontbreekt zal ik maar zeggen.
Maar goed er was weer een top af, de derde dit jaar volgens mij.
De Francy een ontwerp van Jeanneke gemaakt met de stempelset.

 
 Heel leuk om aan te werken

 
 en de kleurtjes bij elkaar te zoeken.
Ik zocht allerlei restjes op in de kleuren roze blauw en ecru met een bloemetje of werkje erin.

 
 De vierkantjes en onderste van het waaiertje werden ecru met een dotje.

 
 Nu nog doorquilten en een randje erlangs haken. Ik weet nog niet welke kleur.

 
 Maar de Francy komt nog even op de quiltstapel want ik ben nu de Glitters een  ontwerp van Jen Kingwell aan het doorquilten.

 
Die hoop ik dit jaar nog af te maken ,doorwerken dus.
In het nieuwe jaar wil ik aan de Mystery mee gaan doen die Quiltmania organiseerd, dat is namelijk een ontwerp van Jen Kingwell.
LEUK iedere 2 maanden komt er een nieuw deel van de Mystery in de Quiltmania en na een jaar heb je weer een top af.
De bedoeling is nog een paar tops door te quilten in 2019 maar of dat gaat lukken,we zullen het zien.

Fijne Zondag Groetjes Lia

5 opmerkingen:

betty prins zei

Heerlijk dat er weer iets afgestreept kan worden..
Wat vind ik je glitters mooi, in deze kleuren, zou er zo aan kunnen beginnen..

Annie Kingma zei

Fijn gevoel hé iets af.
Allebei de projecten mooie stofjes gekozen.
Groetnis Annie

Conny's-blog zei

Leuke quilt met lieve kleurtjes.
Dat zal leuk worden met een gehaakt randje zeg.
Heerlijk weer iets af te hebben toch........liefs.Conny

BezigeBijMirjam zei

Toch weer een top af! Geen wonder dat je geen tijd hebt voor een blogje. Je bent zo hard aan het werk met jouw projecten. Het quiltwerk wordt ook mooi. Je hebt al goede voornemens, nog voor deze maand, maar ook al voor het nieuwe jaar.🤗

Ineke zei

Een prachtige top en wat heerlijk om iets af te hebben voor het einde van het jaar. Succes met het doorquilten!