woensdag 19 februari 2020

Bijna af.

 
 Bijna af is de Double Wedding Ring quilt
.Jaren geleden een workshop gevolgd van Betty Prins in de winkel van Dorry.

 
 Deze stukken nog opvullen en dan is hij af.
Ik denk dat ik hem recht ga maken dus de ringen op een ondergrond appliceren. Maar daar ben ik nog niet over uit.

 
 Dit zijn alle stofjes die in de quilt zitten en die nu dus over zijn. Telkens gaan er maar kleine stukjes van de lapjes af. Niet erg ,de overgebleven stofjes vinden vanzelf wel weer een weg in een volgende quilt.

 
 Dit is zo'n stofje dat ik nooit zou kopen maar het zat in een scrapbag met allerlei Liberty stofjes en past perfect in de quilt.

 
 Dit is ook zo'n stofje,

 
en deze,die ik wel heel mooi vind passen er ook heel goed in.
Kortom een quilt waarin heel veel verschillende soorten stoffen zitten ,van jaren dertig stofjes,Kaffe Fasset,Liberty en Di Ford, alles past op een bepaalde manier bij elkaar.
Als de top klaar is maak ik nog wel een foto reportage.

Fijne dag Groetjes Lia

4 opmerkingen:

Ineke zei

Wat een mooie wedding ring-quilt. En wat zijn het leuke stofjes. Fijne dagen🤗

betty prins zei

Ja wat is dat toch fantastisch..al die verschillende lapjes die in de Weddingring kunnen..het wordt een echte beauty..

Nisha nehwal zei

If I could write like you, I would be very happy and have good luck, but where is my luck, in fact people like you are a great example to the world. You have written this comment very beautifully, I am very happy and I thank you from the bottom of my heart. low price girls sector 29
Bhiwadi Real Photos Girl
Manesar VIP Photos Girl
Naughty Girl Gurugram
VIP Girl Gurugram
college girl gurgaon
beautiful Girl Gurgaon
online girl gurgaon
Online Girl Number Dehradun

Unknown zei

Thanks for blogging to share this great blog for me to find out.
PG Slot online