donderdag 27 juli 2017

In de ban van de hexagonnetjes en een punt af.

 
 Het is me gelukt , weer een punt van de Dear Jane af.
Ik heb er al een aantal voorbereid liggen , dat is best veel werk want er zitten net als in de kleine blokjes , best wel moeilijke punten bij.
Ik weet nu ook weer waarom ik in mijn vorige Dear Jane niet alle punten heb gemaakt.
Maar deze keer zet ik door net zoals bij de kleine blokjes, alles wordt gemaakt inclusief de schulprand, ook nog zo'n dingetje .Maar dat is van latere zorg.

 
Ben ook weer in de ban van de hexagonnen. VERSLAVEND.

Groetjes Lia

7 opmerkingen:

marga zei

Ze worden mooi de punten. Moeilijk maar als je doorzet heb je ook iets mooi's af.
Groeten
Marga

Annelein zei

Knap hoor.... die punten. Maar je hexjes.... wat mooi....

Ineke zei

Succes!

Nathalie zei

Leuk Lia die hexjes! Zo heb ik ze ook gemaakt voor het middenstuk van de Brinton hall... gaat lekker snel. Ziet er mooi uit!

Floor zei

Het is niet voor niets dan ik geen punten-rand aan mijn Jane maak :-)
Nee, hoor, ik vind het gewoon minder mooi. Een gewone rand er omheen is meer mijn ding.
Misschien toch een idee voor jou?
Als antwoord op jouw vraag.... ik zit inderdaad nooit stil... hoewel, wel vaak natuurlijk, maar dat ben ik bezig met mijn quilts, dus de handjes wapperen.
Groetjes,
Floor

شركة المثالية للتنظيف zei

نقدم لكم شركة تنظيف منازل بالاحساء الشركة المثالية لتقديم خدمات تنظيف المنازل والشقق والفلل والمجالس والبيوت بالاحساء والتي تقدمها بالاعتماد علي كافة الاساليب والادوات الحديثة وخبرة عشرات السنوات بمجالات التنظيف ومكافحة الحشرات فتعد شركة المثالية للتنظيف بالاحساء افضل شركة تنظيف بالاحساء والمنطقة الشرقية تستطيعون من خلالها الحصول علي منزل نظيف امن خالي من الحشرات بجودة ومواصفات قياسية

Lida zei

Schitterende punt, ik ben hem aan het borduren en moet er nodig weer mee verder, maar wacht tot het niet zo warm meer is! Veel plezier met je hexjes! Groetjes
Lida