maandag 10 juli 2017

Heerlijk zomers.

 
 Ik moest toch wel even lachen toen ik gisteren het blogje van Wietske las.
Hier werd Vrijdag ook de mand met Dear Jane tevoorschijn gehaald.

 
 De top is af en er waren al een aantal punten gemaakt.

 
 Precies een jaar geleden begonnen met de eerste punt en een paar gemaakt maar toen was de zin over.
Ik had heel veel zin om aan iets nieuws te beginnen want mijn Glitter-quilt is af,de top dan er moet nog gequilt worden.[de foto komt in een volgend blogje]
Al een aantal projecten die nog niet af zijn bekeken maar ik had nergens zin in .De Dear Jane dan maar, heel de mand leeggehaald en daar zat onderin nog een project.

 
 Een heel pakketje hexagonnen geknipt in een doosje met de mooiste bloemenstofjes erbij.
Een perfect werkje voor deze zomerse dagen,je hoeft er niet zoveel aan voor te bereiden en het is makkelijk mee te nemen.
Ik had ineens weer zin en inspiratie en het blok linksonder werd gisteren in de tuin gemaakt.

 
 Heerlijk een klein boeketje geplukt in mijn volkstuin

 
 waar ook de knoflookjes aan het drogen zijn.
Dit is de helft van mijn oogst de andere helft ga ik vanmiddag oogsten.

 
 Ik ben dol op de zomer met de mooiste kleuren blauw zoals een van onze hortesia's

 
en de blauwe Agapantus.

Zo dat was het weer iedereen een fijne zonnige Maandag.

Groetjes Lia

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Lia, Super mooi jouw punten van de Dear Jane! Ik ben benieuwd als die helemaal af is: zal vast prachtig zijn!
En heel gaaf: die hexagonnen! Het stofje in de bovenste bloem, is jouw lievelingsstofje, toch?
Volgens mij heb jij daar ooit eens een logje over geschreven.
Afijn, veel patch-plezier! Liefs, Maartje

Guusje, zei

Geweldig dat je je Jane af gaat maken. Je bent al zover. Ben erg benieiwd naar het geheel straks.

Marja Rijnsburger zei

Bloemige hexagonnen en prachtige bloemen uit en in de tuin.
Je Dear Jane schiet al heel erg op.
Fijne nieuwe week.
Groetjes Marja

Floor zei

Als ik het goed begrijp ligt de Jane weer in de mand. Jammer hoor, want je bent al zo ver, zou toch zonde zijn om haar niet af te maken.
Prachtig die blauwe hortensia's bij jou! Dat lukt in Utrecht niet, hier worden ze allemaal roze. Ook mooi natuurlijk.