zaterdag 24 juni 2017

Wat nu?Teveel projecten!!!!

 
 Er liggen nog 4 blokjes geknipt die gemaakt moeten worden , dan heb ik er 84 af en heb ik 7 banen van 12 Glitters,patroon van Jen Kingwell. Toch nog een flinke quilt want zoals ik al eerder schreef heb ik de blokjes vergroot.

 
 Stilletjes aan het zoeken waar ik nu aan verder ga, want JAAAAA er liggen nog heel veel  projecten in verschillende mandjes. Deze twee heb ik al uitgezocht boven de Wedding-ring van een workshop van Betty Prins .Helemaal in de kreukels kwam hij uit de mand  en nu weet ik weer precies waarom ik er niet mee verder ben gegaan, de gele ring links boven klopt niet, niemand ziet het nu door de slechte foto maar het stukje helemaal linksboven moet omgedraaid worden. Daar had ik geen zin in en toen kwam iets anders op mijn pad.

 
 
Dat was een quilt naar aanleiding van de workshop van Margaret Sampson-George.Heel leuk ook weer ,want ik heb wel zin in vrolijke kleuren.Ik kom er vast wel uit welke het wordt , jullie horen het snel.
Want ook de Dear Jane,de SBS en de Foep liggen in een mandje,OJEE

Groetjes Lia

9 opmerkingen:

Supergoof zei

Allemaal geweldig leuke quiltprojecten die liggen te wachten.
Ik denk dat je je over Foep geen zorgen hoeft te maken, poezen vinden het heerlijk om in een quiltmandje te liggen,...
;o)

Conny's-blog zei

Je bent stuk voor stuk met mooie dingen bezig hoor.................liefs.conny

Annie Kingma zei

Allemaal even mooi, en wat een keuze heb je nu
Vervelen hoef je nooit
Fijne nieuwe week gewenst.
Groetnis Annie

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Geen zorgen, komt goed. Adem in adem uit.....
En rustig aan iets nieuws beginnen.
groetjes
Wietske

Wilma Kuin zei

Allemaal geweldig leuke projecten!!!
Je kleurtjes van de glitter zo prachtig... 💕

Wilma Kuin zei

Allemaal geweldig leuke projecten!!!
Je kleurtjes van de glitter zo prachtig... 💕

BezigeBijMirjam zei

Allemaal leuke projecten. Dan doe je toch aan alle projecten iets Lia. Dat doe ik eigenlijk ook altijd en zo komt er toch steeds iets af. Tot het moment dat ik een deadline heb voor een quilt. Zo ben ik al een tijd ook bezig met de Dancing Dollies van Trish Harper. Vanaf 1 juli ga ik voornamelijk hier aan verder, want ik heb onze oudste kleindochter beloofd dat ze deze krijgt voor haar 8ste verjaardag. Eind januari. Dat moet lukken.

Marja Rijnsburger zei

Er is gewoon teveel leuks.
Moeilijk kiezen dus.
Fijne nieuwe week.
Groetjes Marja

Frea zei

Zelf werk ik ook altijd aan verschillende projectjes. Zo wordt het nooit saai om er aan te werken. Gewoon doorgaan, zonder deadlines, komt er af en toe wel weer wat klaar.
Succes met het afmaken.