maandag 15 mei 2017

Nog een leuk project.

 
 Ik weet het ,ik heb te veel projecten .Dat komt omdat ik zoveel dingen leuk vind. Ik heb ook een project voor mijn Singertje,daar schreef ik een paar blogjes geleden ook al over en het is zo ontspannen om te doen,ik wordt lekker rustig van het geluid van mijn Singertje en het blokjes maken gaat ook nog eens snel.
JAAA als je er een hebt moet je er ook af en toe iets op maken.

 
 Monkey Wrench blokjes op een snelle manier met repen aan elkaar naaien  dan snijden en de driehoekjes dat spreekt vanzelf.
Twee verschillende stofjes en je krijgt een donker middenstuk en een licht middenstuk.

 
 Lekker scrappy en al een flinke stapel.

 
Ik ga nog een poosje door want naaien op een Singertje is echt leuk.
Het patroon komt uit het boek Handfull of  Scraps van Edyta Sitar.

Groetjes Lia

5 opmerkingen:

Merian zei

Leuk Lia, wat mooie gemaakt.

groetjes Merian

Marja Rijnsburger zei

Het ziet er heel leuk en vrolijk uit.
Veel plezier nog op je Singertje.
Fijne week.
Groetjes Marja

Conny's-blog zei

Inderdaad leuk iets helemaal te maken met je singertje.
Word heel mooi hoor, zo met al die kleurtjes.................liefs.Conny

mieke zei

Dat ziet er heel leuk uit.
Succes met alle projecten.
grtjs Mieke

Floor zei

Heerlijk zo'n project met allerlei verschillende lapjes.
Zo komen je restjes ook eens op (als je er geen nieuwe lapjes bij koopt natuurlijk)
Later als hij af is, blijf je kijken naar de stofjes die je allemaal gebruikt heb.
Maar dat duurt nog even, lekker doorgaan op je snor-machientje.