donderdag 20 oktober 2016

Het laatste blogbericht.

 
Aan alles komt een einde ,dus ook aan het bloggen.
Waarom? Nou ik vind er is al zoveel ellende op de wereld en nu ook al een soort oorlog tussen quiltsters dat uitgevochten wordt over social media,ik heb er een beetje genoeg van,vandaar dit laatste berichtje.
 
 
 Ik heb met heel veel plezier mijn quiltperikelen met jullie gedeeld, ook waren er soms berichten over mijn gezin en andere hobby's.

 
 Bedankt voor alle leuke reacties

 
 Bedankt voor de leuke priveberichtjes die ik van jullie binnenkreeg.

 
 nog maar een paar foto's van grote quilts

 
 en kleine quiltjes die intensief gebruikt worden.

 
 Mijn pronkstuk [nog steeds niet af]

 
 Het quiltje voor onze oudste kleinzoon Luuk

 
en voor onze jongste kleinzoon Bowie ,de quiltjes die ik met heel veel liefde en plezier maakte .En daar gaat het om en hierbij wens ik jullie heel veel liefde en plezier bij alles wat jullie ondernemen.

Groetjes Lia

18 opmerkingen:

Anoniem zei

Oh, wat jammer Lia! Ik lees namelijk al jaren jouw blog (ben een echte stille lezer) en laat mij er ook door inspireren.
Hoop in ieder geval dat jij nog lekker doorgaat met het maken van jouw prachtige quilts en wie weet kom ik nog eens bij je langs op een show en tell.
Alle goeds! Liefs, Maartje

brigitta seinen zei

Lia wat erg dit. Ik zit ook met kromme tenen alles te lezen. Maar jij mag hier door niet gaan stoppen met bloggen hoor. Kom op. Dit waait wel weer over. Laten wij de wijste zijn en gewoon onze mooie hobby met de rest delen. Groetjes, Brigitta

Ieke78 zei

Jemig Lia, laat degene die oorlogje willen maken dat gewoon lekker doen. Wij vredelievende blogsters doen er gewoon niet aan mee. Zou jammer zijn als je om anderen stopt met bloggen. Ik reageer niet vaak, maar lees je blogjes met plezier. Dikke knuffel Marieke

conny's quilts en creaties zei

Lia wat jammer dat je je door dit gedoe tot deze beslissing genoodzaakt voelt. Ik heb ervan vernomen en ben blij niet op FB te zitten. Jammer dat dit zo gaat. Ik zal je blog missen (en hoop stiekem dat je je besluit heroverweegt) Ik wens je hoe dan ook veel quiltplezier, groetjes, Conny

Martine zei

Niet doen Lia, er wordt toch al steeds minder geblogd en Face Book lees ik nauwelijks.
Ik hoop dat je je bedenkt want ik ga je berichtjes zeker missen.
Groetjes Martine

marga zei

Ja Lia jammer dat de dingen zo gaan. Ik wil mij er niet mee bemoeien maar wordt er ook triest van.
Ik wil niet op FB en zie voldoende leuke dingen op al die blog´s. Op mijn eigen blog krijg ik vaak leuke reacties en heb daar fijne contacten aan over gehouden.
Ik hoop dat je na verloop van tijd misschien toch weer zin krijgt om te bloggen en mij en vele anderen laat meegenieten van alles wat je op jou blog wilt laten zien en kwijt wilt.
Veel plezier met jou hobby.
Groeten
Marga

Anoniem zei

Heel jammer voor je om dit te doen door wat anderen elkaar aandoen,hoop dat je misschien terug komt op je besluit?

Gr Marianne.

Supergoof zei

Heel jammer, ik zal je heel erg missen!
Dank voor alle mooie verhaaltjes!
xxx

not so zen -quilts in Paris zei

mag ik dan je mailadres hebben? Biisous, Will in Parijs

Merian zei

Hoi lia,

wat jammer dat je gaat stoppen, zo kon ik je toch nog een beetje volgen.
Je maakt zulke mooie quilts waar ik toch altijd wel weer inspiratie op doe.
Bedankt voor alle mooie verhaaltjes en foto's.

groetjes Merian

Annelies zei

Ik hoop echt dat je doorgaat. Ook ik heb dingen gelezen, maar dat waait weer over, dat weet ik zeker.

Bernadette van gils zei

Wat jammer Lia dat je tot dit besluit bent gekomen. Ik vind het altijd leuk om je werk te bewonderen.
Wel kan ik begrip opbrengen voor je besluit maar ik hoop toch dat je in de toekomst nog meer van je mooie quilts met ons wilt delen.
Veel geluk in de toekomst.
Groetjes
Bernadette

quilting Jeannet zei

Jammer Lia, ik las je blog altijd met veel plezier.Misschien bedenk je je nog? Jij hebt er toch niets mee te maken?

Ineke zei

Heel erg jammer Lia, las altijd jou blogjes, bewonder je handwerk en reageer niet veel, maar ja...alles in stilte.
Misschien kom je nog eens terug?
Liefs, Ineke

Unknown zei

What a shame------ please fo not stop blogging, you make a lot of us very happy.
I do hope you reconsider, kind regards from New Zealand

Judith zei

Wat jammer!! Hoewel ik je besluit respecteer (want t was inderdaad weer eens raak, afschuwelijk!) hoop ik, net als de dames boven mij, dat ik gewoon bij je mag blijven lezen.

Kleine Vingers zei

Oh dat is jammer, ik geniet altijd van de mooie quilts die voorbij komen.
groeten

betty prins zei

Ik kan mij zo voorstellen dat dit zo'n druppel is.. Mij was het eerst helemaal ontgaan wat er loos was, maar er was geen ontkomen aan.. Lieve Lia, je maakt de prachtigste quilts, je bent een echte schat en onze ontmoetingen blijven gelukkig, waar dan ook!!