zaterdag 16 juli 2016

De Betty Prins work-shop.

 
 Vrijdag 8 Juli reden we naar Overloon naar het leuke winkeltje van Dorry voor een work-shop van Betty Prins.
Haar nieuwste quilt een double Wedding ring, een plaatje om te zien en zo leuk om te maken.
Als jullie willen weten hoe de quilt eruit ziet even op haar naam drukken en op haar blog zien jullie haar vorderingen.
Volgens mij weten heel veel quilters  al wel hoe de quilt eruit ziet want ze heeft het druk met work-shops geven.
 Haar Dear Jane Quilt is geselecteerd om als enige Europese Dear Jane in Houston te hangen HOE LEUK IS DAT.
Betty heeft een speciaal kleurgebruik en vertelde daar over op de workshop en gelukkig had ze ook een flinke stapel van haar quilts bij om aan ons te showen.
Het was dus een hele leuke  en leerzame dag.


 
 Thuisgekomen een mooi blik  in de Betty Prins kleuren gepakt

 
en in mijn Kaffe Fasset mand kwam ik deze mooie stoffen tegen die volgens mij al JAREN liggen te wachten om in de juiste quilt te komen
 nml een heuse Double Wedding Quilt.

Groetjes Lia.

2 opmerkingen:

Ineke zei

Dat wordt dan wel een vrolijke kleurrijke quilt!

Martine zei

Dit was vast heel gezellig en leerzaam.
Ik moet nog even wachten tot september.