donderdag 7 januari 2016

Een kleurrijk begin van 2016.

 
 Ik ben maar eens mijn Kaffe Fasset mand ingedoken en heb vast 2 olifanten uitgeknipt voor een fleurig quiltje.
De ondergrond wordt een grijze stippel en lekkere felgekleurde olifanten erop. Allemaal uit eigen voorraad.

 
 De bedoeling is eerst 15 olifanten te maken en dan zie ik wel verder.

 
 Het probleem is dat ik niet kan kiezen. Het boek Farm Girl Vintage heb ik al een tijdje in huis en vind het zo'n leuke quilt .
Daarom heb ik deze blokjes al gemaakt ,op de naaimachine.
 De kip en het kuikentje moeten nog afgewerkt worden met een oogje  en de pootjes moeten nog geborduurd worden.

 
Er staat Farm Girl Vintage maar ik vind het ook wel voor een jongetje kunnen TOCH???
En anders gewoon voor mezelf op het logeerbedje want ik vind het zo leuk om weer eens met vrolijke kleurtjes in de weer te zijn.
Groetjes Lia

7 opmerkingen:

margaquilt zei

Wat een leuk boek met mooie voorbeelden om te maken.
Ik heb oiit een quiltje gemaakt met een teckel dat is ook zo lief geworden.
groeten
marga

Ineke zei

Schattige olifantjes en de farm quilt is ook leuk!!!

Martine zei

Wat een leuk boek , echt iets voor een kinderquiltje.

mieke zei

Heel leuk Lia , beide.
En meisjes of jongens ??
Het is maar net wat je zelf wil. Als het naar jou zin is , is het mooi.
Succes grtjs Mieke

mieke zei

ps , wij hadden 2 meisjes baby's en 1 jongens baby.
Een rose geblokt boxkleed en een blauw-geel-beertjes boxkleed.
Ik denk dat het rose altijd bovenop heeft gelegen en het andere onder.
Niemand die er een opmerking over maakte .

Anja.M zei

Wat zijn ze leuk die olifantjes !
De Farm Girl Vintage is ook een geweldig mooie quilt, jonge of meisje maakt niet uit voor beide leuk.
Quilt groetjes Anja.

Conny's-blog zei

Wat een leuk olifanten blok is dat en de farm quilt lijkt mij echt een mooie quilt zeg.................liefs.Conny