zaterdag 29 augustus 2015

Een AFFO.

 
 Altijd leuk als je een quilt helemaal af hebt, zoals hier mijn restjesquilt.
Het is een patroon van Bonnie Hunter en als je Free patterns intikt kom je het vanzelf tegen. Het is het patroon Patches en Pinweels je moet wel een heel eindje naar beneden scrollen.

 
 Met de machine gemaakt en met de hand doorgequilt

 
 de kleine blokjes diagonaal en de windmills dwars over de blokjes.

 
 De achterkant bestaat uit twee verschillende bloemenstofjes.

 
 Nee dit zijn geen stofjes maar behangpapier kleine stukken van ongeveer 30 cm die ik combineerde met grotere stukken.
Ons hele huis staat een beetje op zijn kop, alleen de beneden verdieping is intact en onze slaapkamer ,maar verder wordt er vanalles gedaan verschoven geklust en verbouwd.

 
 Zo verhuisde mijn hobbykamer naar de grote zolder en daar had ik een muurtje van 2,5 meter hoog en 1,5 meter breed wat in de loop der jaren al verschillende kleuren had gehad. 

 
Alles eraf gehaald en op een warme zomerdag heb ik er een patchworkmuurtje van gemaakt met grote en kleinere stukken oud behang.De foto van het hele muurtje is niet goed gelukt ,dat houden jullie nog tegoed, maar hier vast een indruk welke mooie stukjes behang er tussen zitten.Het zouden zomaar stofjes kunnen zijn.

Groetjes Lia

8 opmerkingen:

conny's quilts en creaties zei

Wat een mooie quilt is het geworden. Grappig idee een patchwork muur. ben benieuwd naar een foto van het geheel, die kleinere stukken zien er al mooi uit.

Monica zei

Wow, wat is dit een super mooie quilt geworden, en leuk wandje in jouw hobbykamer.

Martine zei

Wat een leuk patroon is dit , ga ik even opzoeken.


Odry zei

I like your work.
Congratulation :)

Ineke zei

Leuk gedaan en je quilt ziet er geweldig uit!!!

Marguerite zei

Wat een leuk patroon is dat van jou quilt!

Lida zei

Wat een gaaf idee voor dat muurtje! En je quilt is echt mooi geworden! Groetjes
Lida

Bed, breakfast en quilts zei

Ontzettend leuke quilt, restenquilts zijn bij mij favoriet, vooral met pinwhwwels!
En dat muurtje; misschien pik ik je idee nog eens....