dinsdag 4 augustus 2015

De dagen vliegen voorbij.

 
 Wat vliegt de tijd.De dagen gaan voorbij met hele leuke dingen,zoals af en toe op onze kleinzoon Luuk passen.
Luuk is alweer 5 maanden en een paar weken geleden ben ik zomaar iedere keer als hij komt logeren of een paar uurtjes komt begonnen met het maken van hele korte filmpjes en dat is zo leuk.Ja helaas is dat alleen voor privégebruik.
Maar op quiltgebied ook iets te vermelden.
Het middenstuk van Les Soeurs zit in elkaar.Heel mooi vind ik het donkergele in de rand.
Had net een paar stukjes tekort maar dat is opgelost met een bijpassend stofje.

 
 Nu verder met de heeeel veel zandlopertjes die er omheen komen.Een fijn werkje voor de zomermaanden.
Ik maak ze afwisselend met de hexagonbloemetjes voor de Stonefield dan wordt het niet te saai.

 
Ook nog een quiltboek gevonden bij de kringloop over de Amish met veel informatie en heel veel quiltafbeeldingen.
Kom ik bij de kassa zegt de man die erachter stond ,doe maar 15 cent.
Ik wou bijna zeggen dat is veel te weinig maar ging wel heel blij de deur uit.
Fijne dag ook al is de zomer vandaag even weg ,de rest van de week komt hij weer volop terug.
Groetjes Lia

8 opmerkingen:

conny's quilts en creaties zei

Mooi boek voor een mooie prijs heb je gevonden. leuk!

Saskia Smit zei

Wat een geweldig mooi middenstuk is dat geworden!

Sis Voorn zei

Het geel staat er erg mooi bij !

Wilma Kuin zei

Erg mooi!!

Ineke zei

Prachtig begin van de "zeuren" ;-)

Lida zei

Wat wordt hij mooi jouw middenstuk en ja het lijkt wel dubbel genieten van kleinkinderen! Groetjes
Lida

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Mooi jouw Les Soeurs, echt prachtig. Ik ga er ook weer mee beginnen.
groetjes
Wietske

Alie zei

Wat een prachtig middenstuk. Een diepe buiging van mij