dinsdag 5 mei 2015

Waar is mijn SBS-quilt.

 
 Steeds als ik bijna klaar ben met een quilt ga ik eens nadenken over wat zal ik af gaan maken.
Veel te veel onder handen en ik dacht ik ga de onaffe quilts maar eens netjes in mandjes of dozen reorganiseren.
Alles afgezocht naar de nog onaffe SBS -quilt nergens te vinden.
En dan blijf je doorzoeken,onder het zoeken vanalles opgeruimd en toen ik het hoekje naast de quilt-kast wou schoonmaken zag ik ineens dat de quilt aan de zijkant van de kast hing. JAAAA gewoon in het zicht en niet ergens opgeborgen. Met de stof voor de randjes gewoon boven aan de houten kleerhanger.

 
 Te mooi om niet af te maken.

 
Op het muurtje waar eerst wat quiltkalenders hingen heb ik nu 6 poppen-quiltjes gehangen,het staat zo gezellig.
Het kamertje is weer helemaal schoon en gezellig,tijd voor nog een paar draadjes te quilten.

Groetjes Lia

9 opmerkingen:

Marguerite zei

De blokjes van mijn SBS liggen op een stapeltje in de kast. Weet precies waar. Moet ze ook maar weer eens uit de kast halen.
Net als bij die van jou. De blokjes zijn te mooi om er niks mee te doen.
Je poppenquiltjes hangen zo heel mooi.

Ineke zei

Prachtige SBS en leuke poppen quiltjes.
Liefs, Ineke

Wilma zei

Wat goed van je! Ik ben benieuwd naar je SBS. Ziet er mooi uit van wat ik zien kan.

Wilma zei

Wat goed van je! Ik ben benieuwd naar je SBS. Ziet er mooi uit van wat ik zien kan.

Quilting Moesje zei

Wat Mooi je SBS!!!
die ga je hopelijk toch afmaken :o))
De kleine quiltjes zijn ook prachtig :o))

Kathinca zei

Soms ligt het bijna onder je neus en nog zie je het niet. Zo'n opruimaktie kan nooit kwaad. Ben benieuwd naar je SBS.

brigitta seinen zei

Ooh wat een heerlijk verhaal over je zoektocht. Stom is dat hè dat je soms zo om iets kunt zoeken wat zo dichtbij is, overkomt iedereen.
Succes verder met je SBS.

mieke zei

Tja, wie kijkt er nu naar een zijkant van een kast ? Haha leuk.Succes met de afwerking.
T'jurkje is ook een schatje.
Heb je de kleine quiltjes op een grote plaat hangen ?

Ik "spijker " alles met knopspelden tegen het behang !!

grtjs Mieke

Quilt it and Dotty www.quilt-it.nl zei

Oh Lia, die rode huisjes! Is dat naar aanleiding van de huizen-bouw-rage? Ik vind hem enig!