zondag 19 april 2015

Zonnige Zondag.

 
 Wat een lekker lenteweertje was het deze week, ik heb genoten en ben begonnen aan het in elkaar zetten van de Stonefield.

 
 Alle blokjes zijn af en ik ben bezig aan de Flying Geese rand.
Nu ben ik aan het dubben wat ik mee zal nemen naar Nantes, het doosje met de Flying Geese blokjes of

 
 dit koffertje met sterblokjes .
Misschien wel lekker om even de Stonefield te laten liggen en wat sterretjes te maken voor deze quilt.

 
Eerlijk gezegd ben ik blij dat de Stonefield blokjes af zijn .Naar mijn gevoel ben ik al jaren aan het applikeren.
Eerst de Sweet William ,heel veel applikeren en toen de Stonefield ook weer heel veel applikeren.
Ik neem de sterretjesquilt mee en misschien doe ik er niets aan want we gaan tenslotte voor de tentoonstellingen en beurs, maar wie weet wordt er in de avonduurtjes op onze hotelkamer wel een steekje gemaakt.

Groetjes Lia.

6 opmerkingen:

Marguerite zei

Het idee dat je niks bij hebt om te doen is erger dan dat je het bij je hebt en er niks mee doet. Toch??

mieke zei

Mooi zijn ze weer.
Succes met de sterren en veel plezier in Nantes.
Hoe is het met het kleinkind ?
grtjs Mieke

ineke zei

Mooie Stonefield en succes met het dubben 0;). Veel plezier in Nantes. Groetjes ineke

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Wat toch leuk, jij bent ook al zo ver!!!!
Super om jouw foto's te zien.
groetjes
Wietske

Quilting Moesje zei

Mooi (allebei:o))

Veel plezier in Nantes !

Christel zei

Prachtige quilts Lia!