donderdag 12 maart 2015

Even bijpraten.

 
 Waar ben ik allemaal mee bezig, behalve met het genieten van onze kleinzoon en het mooie lenteweer,wordt er ook nog wat gehandwerkt.
Er wordt eigenlijk op quiltgebied alleen maar gewerkt aan de Stonefield ,
80 blokjes zijn er af ,nog 41 te gaan.
Ik had even een dip maar na het zien van de Stonefield van Betty ben ik weer fanatiek begonnen,
die is zo mooi.

 
 Mijn tas was al af maar nog geen hengsels, die zitten er ook aan. Het lukt niet zo goed om er een mooie foto van te maken, het is een flinke weekend-tas.

 
 Met mijn haakwerk, de Call 2015 ben ik ook helemaal bij dus Vrijdag ga ik weer lekker verder met de volgende randjes.

 
 Er zitten zoveel leuke steken tussen die ik nog nooit gehaakt heb en het maakt het zo leuk omdat de beschrijvingen zo duidelijk zijn. Ik heb nog niets uit hoeven halen het klopt precies.

 
Zaterdag waren we met vieren naar Betty ,zij gaf een show en tell in haar atelier.Het gezellige uitje is al beschreven door Betty, Monica en Ingrid dus ik laat hier alleen een foto zien van Betty met een van haar prachtige quilts.
Wat was het een leuke dag.
Zo dat was het weer ,ik ga lekker nog even zitten handwerken in het zonnetje in de serre aan mijn Stonefield.

Groetjes Lia

7 opmerkingen:

Ineke zei

Prachtige Stonefields blokjes en je tas is echt een beauty!

Liefs, Ineke

betty prins zei

Je Stonefield wordt echt een beauty, lekker doorgaan Lia, nog maar 41 blokjes te gaan....
Gezellig dat jullie er zaterdag waren!!

Alie zei

Wat een leuke projecten heb je onderhanden. Je Stonefields wordt erg mooi. Mooie stofjes heb je er ook voor uitgezocht. en je haakwerk: heerljk hoor, al die kleurtjes. Ik kom vaker bij je kijken. Ik ben helemaal verrukt ook van je granny's
groetjes van Alie

Annelein zei

Je deken is een plaatje...

Anoniem zei

Je hebt tassenhengsels gevonden,die kleur staat er mooi blij. Fijn weekend. Groetjes Dorien

Lida zei

Wat een leuke projecten laat je zien, succes met de Stonefield, die verdient het een affo te worden! Groetjes
Lida

Vlijtige Handjes zei

Leuke blokjes en die nine patch ga ik ooit nog eens proberen. Het is wel het snelle effect maar ben niet zo van de machine met patchen.
Je tas is kei leuk! Heerlijk nu nog de weekendjes of de bee-uitjes.
Groetjes Anita