dinsdag 17 februari 2015

De Sweet William.

 
 36 Sweet William mandjes helemaal af .Wat een klus ,niet het maken van de quilt maar het doorquilten.

 
 Steeds  deed ik een of twee blokjes want dat waren tenslotte de 5 draadjes op een dag ,dan zie je dat er vooruitgang in zit. Maar op de een of andere manier lukte het me niet zo goed om beneden te quilten .Op de stoel in de erker  zat niet lekker ,op de bank het licht was niet goed. De quilt belande een tijdje in de kast.

 
 Tot we een aantal weken geleden  besloten we om de meubels eens anders te zetten, de zithoek naar achteren in de kamer en de eethoek naar voren, toen had ik ineens mijn quiltplekje gevonden. Op de bank met de juiste lamp ernaast.
Jaaa toen ging het echt snel met de William

 
 Voor wie het nog niet weet, dat zijn niet veel mensen ,maar toch vermeld ik het nog even. De Sweet William begon in 2013 als blok van de maand bij
Dorry. Iedere maand 3 mandjes en na een jaar  in Mei 2014 waren alle mandjes klaar.
Het is een ontwerp van Susan Smith.

 
Heel leuk om te maken  maar ik ben blij dat de quilt af is.
O vergeet ik helemaal om de achterkant te laten zien want die is ook heel mooi.Volgend blogje komt de foto langs.

Groetjes Lia

20 opmerkingen:

Régine zei

Wauw, hij is super mooi geworden!
Het quilten is een hele klus, maar met een schitterend resultaat, hoor!
Groetjes, Régine.

Monica zei

Wat is dit toch een ontzettend leuke quilt, ik heb toen niet meegedaan, maar er steeds met bewondering naar gekeken en wie weet ga ik eens overstag...:)
In je vorige blogje: super leuk kastje!

Shirley zei

Wat is hij prachtig geworden Lia, en zo mooi doorgequilt, een juweel!

Marjolein den Boer zei

Wat ontzettend mooi geworden. Ook heel mooi quilt patroon!

brigitta seinen zei

Wat heerlijk dat je nu je quiltplekje hebt gevonden. Wat een prachtig quiltwerk, mooi zo met die bloemen. De quilt is erg mooi geworden, maar ik snap dat je blij bent dat ie klaar is. Veel plezier ermee.

Bernadette van gils zei

Mooi geworden zeg. Ik heb de top af maar door quilten nog niet aan begonnen en waarschijnlijk ga ik hem knopen.
Groetjes
Bernadette

ineke zei

Een hele klus maar wat is hij mooi geworden.Mooi van kleur en mooi gequilt.Petje af hoor. Ben benieuwd naar de achterkant. groetjes ineke

Vlijtige Handjes zei

Hij is prachtig!!! Die 5 draadjes is een uitkomst :-)
Groetjes Anita

Ritainquiltland zei

Ik vind hem prachtig geworden!

Martine zei

Je hebt wel eer van je quiltwerk.
Het ziet er prachtig uit.

Christel zei

Prachtig Lia al die mandjes en mooi doorgequilt, ik ben ook benieuwd naar de achterkant.

Lida zei

Prachtig, wat is die mooi geworden! Fijn dat je nu een goed plekje hebt!
Groetjes
Lida

Marguerite zei

Prachtig!

Frederika zei

Wauw helemaal super

Ineke zei

Wat een supermooie quilt, je Sweet William!

Liefs, Ineke

sylvia zei

Je hebt wel eer van je werk, want William ziet er prachtig gequilt uit!!!

Saskia Smit zei

Daar heb je weer een hoop werk aan gehad. Fijn dat je hem toch af hebt gekregen en hij niet bleef stoffen op de plank.

Guusje, zei

Hij is prachrig geworden erg mooi gequilt.

Anja.M zei

Wow ! een schitterende quilt geworden Lia.
Quilt groetjes Anja.

Jane in Cumbria zei

Prachtig! Wat heb je die mooie gequilt zeg!