zondag 4 mei 2014

Nog een keertje Veldhoven

 
 Zoo mijn verzameling lapjes werd flink uitgebreid, vooral de roze want die heb ik nodig en mijn Dear Jane.

 
 Ook kwam ik een stand tegen met een leuke aanbieding garens voor de borduurmachine,3 halen 2 betalen dat doet het altijd goed.

 
 Bij een standje met antieke en oude spulletjes werd mijn zakdoekjes verzameling weer uitgebreid met 3 nieuwe exemplaren

 
 en een schattig klein zakdoekentasje.

 
 En dan waren er ook de mooie art-quilts ,zo knap gemaakt vind ik.

 
 Nog een fleurige quilt

 
 en dan deze, het is de achterkant

 
van deze quilt ,weer zo bijzonder.
Zo kan ik nog wel even doorgaan, het was een tentoonstelling waar voor ieder wat wils te zien was.

Fijne Zondag.
Groetjes Lia

5 opmerkingen:

mieke zei

Je hebt hele mooie aankopen gedaan.
grtjs Mieke

Anoniem zei

Wat een mooie zakdoekjes, groetjes Dorien

Alie zei

Wat een leuke aankopen. en wat een mooie creaties ben je tegengekomen. De moeite waar zo'n dagje lijkt me

groetjes, Alie

Sis Voorn zei

Bedankt voor de foto van het hondenmeisje ... prachtig !

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Leuk, je blog, vooral je fleurige lapjes zijn mooi!!