woensdag 16 april 2014

Herkenbaar of niet ?

 
 HERKENBAAR, je komt van je werk en denkt even een uurtje voor mezelf, een beetje rommelen ,je denkt he in dat koffertje zitten toch die leuke stempels.

 
 Ja even iets uitproberen op een stofje van een oude sloop en op een stofje van een overhemd

 
 Ja hoor nog een overhemdstofje  en even proberen of je zo'n hexagon wel zo makkelijk aan elkaar zet zonder de beroemde kartonnetjes erin.
Jaaa superhandig met zo'n stempel.

 
 Ooo en dit stofje van een oude sloop is ook zo leuk

 
 en deze ook al

 
en dat allemaal met deze handige stempel die ik toch echt al 2 jaar ongebruikt in dat koffertje heb liggen.
Ja  nu is het de vraag ga ik een stapeltje voorbereiden om mee te nemen op vakantie of vind ik het zo leuk dat ik gewoon nu al begin met een nieuwe quilt?
We zullen zien.

Groetjes Lia

8 opmerkingen:

Judith zei

Heel herkenbaar om je in van alles te verliezen!

Frederika zei

Het ziet er erg leuk uit zo. Ik denk niet dat het tot de vakantie blijft liggen

Monica zei

i, hi, dat herken ik wel, even 'iets' uitproberen, dan nog een en nog een, en voor je het weet ben je al lekker op streek. Inderdaad leuk voor vakantiewerk

Anna zei

Ja, herkenbaar, ik had hem ook al een tijdje, tot dat........ja is heel leuk om er mee te werken, ik kan er niet mee ophouden

mieke zei

Haha, gewoon lekker aan beginnen !
Succes. grtjs Mieke

Rya, Rotterdam zei


Wat een lollige dingen zijn dat.
Ze lijken me reuze handig voor jullie werk! En wat heb je veel oude slopen!! Ook erg handig, toch??!!
Lekker aan het stempelen (in de goede zin des woords). Succes.
Groet, Rya, Rotterdam

quiltingmieke zei

piep, ik heb de vingerhoedjesquilt, werkt zaaalig, lekker werkje zonder bij na te denken knuf

Guusje, zei

O wat een moeilijke keuze want het ziet er zo leuk uit. Ik kan meestal niet wachten.