zaterdag 28 september 2013

Nieuwe Sweet Williams en een oudje die weer uit de kast mag.

 
 Ik loop een beetje achter met de Sweet William maar deze twee Sweet blokjes zijn ook weer af.

 
 Met een persoonlijk tintje  nml het kantje met roosje in het hartje van de bloem.

 
 En dan het zogenaamde Bikiniblokje ook al zo leuk om te doen .Er was een geel cirkeltje in de stofzuiger gekomen en heb toen maar een ander stofje genomen .In de natuur zijn de hartjes van de bloemen tenslotte ook niet hetzelfde.

 
 Ook heb ik deze quilt weer eens uit de kast gepakt ,bovenstaande is niet van mij hoor maar staat in het boek

 
 Making Quilts The promise of joy van Kathy Doughty

 
 Dit wordt mijn versie van mijn mand met Kaffe Fasset stoffen.Ik ben al over de helft. De quilt bestaat uit 8 rijen van 7 blokken en is een naaimachine project.Ik begon vorig jaar mei al met de quilt maar zoals zo vaak kwam er steeds iets tussen wat leuker was.Ik heb al 5 rijen af  dus al 35 blokken nog 21 blokken te gaan dus.

 
 Het duurde even voor ik door had hoe het moest ,steeds maar weer de beschrijving lezen en de werktekeningen bekijken en na wat proefblokken viel het kwartje zullen we maar zeggen.

 
Groetjes Lia

8 opmerkingen:

Monica zei

Oh, wat vind ik die Sweet William toch leuk, ga eens op zoek naar dat patroon

mieke zei

Leuk hoor de Sweet William.
En de quilt van de KF stoffen, gaat ook een hele mooie worden.
grtjs Mieke

Rennie zei

Wat lijkt met dat een ingewikkeld patroon die met de KF stoffen. Ziet er wel gaaf uit.

carina zei

Wat een leuk boek, en die kleuren ik vind die toch wel errug mooi, leuk patroon

Anoniem zei

William is weer mooi en die quilt ook, wat een werk weer. Groetjes Dorien

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Jouw Sweet William wordt erg mooi

Ritainquiltland zei

Je Sweet William is heel mooi. En de KF quilt met z'n ingewikkelde patroon heeft weer een hele andere uitstraling, ook prachtig.
Wat hebben wij toch een leuke hobby!

Anja.M zei

Het patroon uit het boek vind ik al een tijdje erg leuk.
Ik wist niet uit welk boek het kwam maar dankzij jou nu wel, hoewel het een vrij simpel patroon is dat je volgens mij ook best zelf kunt uittekenen.
De Sweet William ziet er ook erg mooi uit al.
Quilt groetjes Anja.