zaterdag 23 juni 2012

Weer Thuis.


 De vakantie zit er bijna op,hier verbleven we de afgelopen 2 weken,een heerlijk huisje in het prachtige Overijsel.Heerlijk gefietst,gewandeld,mooie kastelen en tuinen gezien,brocante-parade in Diepenheim bezocht en ga zo maar door.Mijn DH en ik hadden eigenlijk helemaal geen zin om naar huis te gaan,maarja aan alle leuke dingen komt een eind en altijd vakantie vieren begint natuurlijk ook te vervelen [nou ik denk het niet]


 Het weer was niet zomers maar we hebben echt maar twee keer  overdag regen gehad.Toen we naar de Brocante-parade gingen en afgelopen maandagochtend toen het in het hele land nogal tekeer ging.

Het speldenblikje vond ik op de brocantemarkt wat echt een aanrader is,de hele dorpskern stond vol met de mooiste kramen vol met brocante spulletjes.


 En deze pyamazak mooi versierd met kant,ik heb hem opengelegd dan komt het kant beter uit.


 Ik had me voorgenomen maar 2 dingen mee te nemen om te handwerken.Mijn mandjes,het blikje met voorgewerkte mandjes van het vorige blogbericht is helemaal leeg.En de vrolijke lapjes,daar zijn een paar rijen aangezet.Boven het hele lapje en de twee foto's hieronder zijn de linker en rechterkant.




Een beetje een wazige foto maar dan krijgen jullie een beetje een indruk hoe het wordt.
De donkere stofjes wijzen naar beneden en de lichte naar boven.

Groetjes Lia








6 opmerkingen:

ineke zei

Kan me voorstellen dat je geen zin had om naar huis te gaan met zulke gezellige activiteiten. Je bent ook nog aardig productief geweest, ziet er leuk uit. Fijn weekend groetjes ineke

Lida zei

Dus genoeg steekjes gezet en leuke spulletjes op de kop getikt! Nu weer over tot de orde van de dag, is altijd een beetje lastig maar vakantie is juist daarom zo leuk! Groetjes
Lida

Vlijtige Handjes zei

Altijd weer wennen als je thuis bent. Het patroontje is erg leuk.

mieke zei

Je hebt een leuk patroontje gevonden voor de VLjes.
Lekker zo'n vakantie huisje in een mooie omgeving.
En nu weer terug naar het ritme van alle dag !

Merian zei

Fijn de je een heerlijke vakantie hebt gehad. Als je morgen weer moet gaat werken, zit je er zo weer in.
Leuk je patroontje van je stofjes.
groetjes Merian

Wilma zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.