woensdag 4 januari 2012

Lapjes.


 Lapje 121


en lapje 122 en heel oud Laura Ashley lapje.

Ik heb besloten om maar niet iedere dag een huisje te plaatsen,daar heb ik gewoon geen tijd voor.Jullie zien de vorderingen wel voorbij komen en hoeveel het er worden is nog een verassing dat weet ik nog niet.Maar dat het leuk is om te doen dat is zeker.
Gisteren was ik nog even bij Dorry want ze hield uitverkoop en daar kocht ik nog een scrap-zakje geel voor de raampjes van de huisjes.Dat is net een kleur waarvan ik niet zoveel in de voorraad van heb.En natuurlijk nog wat andere stofjes en klosjes .

Groetjes Lia

5 opmerkingen:

Lida zei

Lieve lapjes en van dat groen heb ik een zomerjurk gehad! Later kleding voor mijn dochter van gemaakt! Groetjes
Lida

mieke zei

2 mooie lapjes.
Succes met de huisjes.

Monica zei

Leuk dat je nog van die oude lapjes hebt. Iedere dag een huisje is voor mij ook echt onmogelijk, maar dat hoeft toch ook niet

Quilting Moesje zei

Hallo Lia,
Bedankt voor je reaktie op mijn blog,
ik denk (jammer genoeg) niet dat ik weet wie je bent/hoe je eruit zag aan tafel bij Dorry ? ...
Ik was zo overweldigd door alles dat ik niet goed op de mensen om mij heen heb gelet haha ...
Ik ga je volgen hoor !
(mijn Dh denkt je wel bij Jeanneke te hebben zien zitten omdat jullie ongeveer tegelijk weggingen ? had je een lange zwarte rok aan ...?)
Succes verder hoor !
Groetjes,
Simone

tijerasycuchara zei

I like your work, they are beautiful.
congratulations
have a nice weekend
Josefina
tijerasycuchara.wordpress.com