zondag 11 september 2011

Helemaal af.

 Gisteren ben ik gezellig met twee quiltvriendinnen naar Leiden geweest,zoals jullie weten was daar de jaarlijkse tentoonstelling van het Quiltersgilde.Er hing voor ieder wat wils ,van traditioneel tot art-quilts. Een mooie tentoonstelling in een prachtige kerk.
 Lapje 8
 En er zit een etiket achter mijn witte Kaffe Fasset,dus oficieel helemaal af.Ik zet niet altijd etiketten erachter omdat ik het zo'n gedoe vind.Meestal worden het zo'n lappen achter op een quilt en dat vind ik niet mooi,eigenlijk moet ik het wel doen leuk voor de nabestaanden denk ik dan maar als een quilt af is denk ik er zo niet over.Dan denk ik hij of zij kan aan de muur,op bed of in de kast.Hebben jullie dat ook???
 Hier nog een paar detailfoto's.Het heeft even geduurd,ongeveer 3 jaar geleden ben ik eraan begonnen,maar ik ben blij dat ik hem heb afgemaakt.
Prettige Zondag.
Groetjes Lia

6 opmerkingen:

Margreet zei

Wat heerlijk dat hij af is! En hij is prachtig! Jij ook een fijne zondag. Groetjes, Margreet

Lida zei

Gaaf en ja ik vind het soms gewoon zonde om er een etiket op te doen en andere keren dan vergeet ik het gewoon, maar ja dan moet je wel ergens een notitie maken wanneer je hem hebt afgemaakt, kun je het altijd nog later doen.
Groetjes
Lida
P.S. gaaf lapje!

mieke zei

Je hebt een mooi etiket gemaakt en weer een leuk lapje geplaatst.
grtjs Mieke

susana zei

Hartstikke mooi quilt, LIa, petje af!!
Was Leiden leuk?
groetjes Susi

carine zei

prachtig gewerkt en mooi lapje , kijk al uit naar je volgende prestatie groetjes Carine

conny's quilts en creaties zei

Mooie quilt en een mooi etiket. Ik maak altijd een label, het is ook handig als je steeds meer quilts hebt gemaakt en je vergeet dan op gegeven moment wanneer je het gemaakt hebt, dan is zo'n label handig. Ik geef ook elke quilt een (Nederlandse) naam, dat is iets waar ik gaandeweg het werken eraan over nadenk....
Fijn dat de tentoonstelling de moeite was.