zondag 4 september 2011

De uitdaging.

In het tijdschrift FLOW staat een heel leuk artikel nl Elke dag creatief met een 365 dagen projest.Dat betekent dus iedere dag iets doen een foto ervan maken en op je blog zetten.Nu blog ik niet iedere dag want ik weet niet of ik iedere dag iets te bloggen heb en denk dat het mischien een beetje saai wordt.Maar dit is natuurlijk het proberen waard.Er zit een lijst bij van 365 projecten waaruit je kunt kiezen.
Maak iedere dag een foto van je aanrecht voor en na het koken.
Fotografeer iedere dag je tuin.
Schrijf iedere dag een liefdesbrief.
Maak iedere dag een portretfoto van iemand.
Volg een jaar lang een weblog en plaats daar elke dag een berichtje.
En ga zo maar door.
Er staan ook een heleboel creatieve dingetjes bij en een van de dingen die mij wel erg aanspreekt is project 86:Knip elke dag eenvierkantje uit een mooi stofje en naai de vierkantjes aan elkaar.Aan het eind van het jaar heb je een lappendeken.
Precies wat ik zoek en hier is het eerste lapje.Het wordt   Het vrolijke lapjes project.
Dus jullie zien het komende jaar iedere dag een vrolijk lapje langskomen.
Mischien zijn er nog bloggers die het ook leuk vinden om iedere dag een uitdaging aan te gaan,laat je horen en zien zou ik zeggen.
Bij ons in de stad wordt de Ten Miles gehouden en nu woon ik net in de wijk die de lopers het hardste aanmoedigt,overal staan wat wij hier noemen Dweilorkestjes,dat is een term uit de karnavalswereld.En een straat achter ons huis staat er ook een,nu hoor ik al vanaf 11 uur Het leven is goed in het Brabantse land ,Your never walk alone en we zijn er bijna,heeeeeeel gezellig  maar er zit een valse toeter bij dus jullie kunnen je er wel iets bij voorstellen.Wij gaan nog maar eens aanmoedigen want de wedstrijdrenners zijn al geweest en nu is het tijd om de grootste groep lopers aan te moedigen.

Fijne zondag Groetjes Lia

5 opmerkingen:

mieke zei

Een leuk idee, maar wel veel werk.

" Een lifestyle tijdschrift dat zich richt op vrouwen van 30 tot 45 jaar "

ennuh ... volgens mij ben ik wel een ietsie pietsie ouder !

susana zei

Hoi, wat een leuk idee! Ik heb zelf ook de Flow, maar stukje heb ik net overgeslagen, hihihi.
Hoe groot lapje knip jij?
Zal ik me aansluiten bij jou?
Je kent mij niet, maar kom ook uit Tilburg en kom net van de Ten Miles af.

groetjes Susi

susana zei

Oh ja, ik ga je volgen,

doedoei

Quiltlia zei

hallo Susana leuk dat je reageert mischien dat je dit leest ik kan niet bij je reageren ik vind het heel leuk dat je meedoet mijn lapjes worden 4,5 inch of 12 cm maar dat kan ieder voor zich invullen.Groetjes Lia

susana zei

Hi Lia, jammer dat je geen berichtjes op mijn blog kunt achter laten.
Ik heb het 2e lapje al ge-showt!

Fijne dag, Susi