woensdag 23 maart 2011

Quiltweekend.

 Het eerste weekend van Maart ging ik op quiltweekend met de winkel van Dorry.Wat was het een feest om mee te gaan,heel gezellig en supergoed verzorgd.Hierboven zie jullie Dorry op haar Singer-Featherweight het workshopwerkje voordoen,Het was een ocean-wave blokjespeciaal voor de naaimachine,een snelle techniek.Dorry heeft een antieke ocean-wavequilt die kunnen jullie bewonderen op haar blog.
 Op het quiltweekend van vorig jaar kreeg iedereen een pakketje lapjes bij een loterij met als opdracht maak er iets leuks van voor het volgende quiltweekend.Nou waren mijn lapjes heel fel,ik dacht wat moet ik er mee.Een paar weken voor het weekend kwam ik ze weer tegen en heb ze eerst in een thee-bad gedompeld,de felheid van de stofjes zwakten daarmee af en toen heb ik er deze opbergmandjes van gemaakt en wat denk je IK WON ER DE TWEEDE PRIJS MEE.HOERA!!!!
DIT mooie pakketje mt lichte stofjes LEUK HE.
Groetjes Lia

4 opmerkingen:

marion zei

de mandjes zijn ook prachtig, ik heb ze bewonderd op het weekend..........Terecht een mooie prijs........

katrien zei

Leuke mandjes en je hebt er een mooi prijsje mee gewonnen.

gerda zei

leuke en handige mandjes!!..;0)
Gezellig zo'n weekendje weg mwt quiltsters...
En het riedeltje lapjes wat je daar hebt liggen..WAAUW ..wat een snoeppies!!!!!
fijne dag

Dorien zei

Leuke mandjes (heb ik Dorry ingefluisterd) groetjes Dorien