vrijdag 18 februari 2011

Heerlijk gefrutseld.

 Wat een heerlijk weer was het gisteren.Eerst heb ik de Celine bewonderd die Wilma zo mooi gerestaureerd heeft,wat een werk en wat knap gedaan.Zij hangt weer mooi te wezen boven de bank.
Na wat huishoudelijke klusjes heb is heerlijk in de serre zitten patchen aan de apple-core.Er zitten nu 670 apple-core stukjes aan elkaar,30 rijen van 24 stukjes.Ik ga nog even door want ik wil er een tafel-quilt van maken.
 Onze Vink houdt ook van het zonnetje en hield mij gezelschap.
 Vandaag was het weer heel anders,de zon heb ik niet gezien ,wat een somber weer.Tijd om het naaimachine op tafel te zetten.Uit het boek Garden Club van Blackbird Designs,dat ik deze week bij Dorry kocht,maakte ik een heel leuke needleroll.Het was even puzzelen maar het is gelukt.Wat een geweldig leuk boek is dat weer.En Dorry heeft het stofje waarvan het origineel gemaakt is,dat stofje heb ik ook gebruikt.
Ik denk dat ik het ecru lintje ga vervangen door het satijnen groene lintje,ik vind het een beetje te veel afsteken.Wat vinden jullie?? Het ronde rolletje is een speldenkussentje en het vilten lapje is voor de naaldjes.Als je op de foto klikt zie je het beter.
Ik heb nog geen foto gemaakt van het rolletje in opgerolde staat ,dat zien jullie de volgende keer.
Groetjes Lia

3 opmerkingen:

Karen zei

What a wonderful apple core quilt top!
The needle roll is a beauty too.

carine zei

Proficiat met je apple-cores reeds zoveel gedaan. Ook je rolletje mag er best wezen, handig en praktisch! Groetjes Carine

dekenstikster zei

WOW wat leuk je naaldenrolletje en je apple cores zijn schitterend!
groetjes,
Wilma