maandag 20 december 2010

Tien gedachten.

Jeetje dacht ik toen ik het stokje van Wilma  http://www.dekenstikster.web-log.nl/ doorkreeg,wat nu,moeilijk hoor.

Ik wil het met jullie hebben over tien warme gedachten over het quilten.

1Wat een leuke en warme vriendschappen ik door het quilten heb ontmoet.

2 Ik 17 jaar geleden begon met quilten en het nu nog steeds met veel plezier doe,de verslaving is alleen maar groter geworden.

3 mijn jongste zoon zaterdag bij een vriendin ging eten en vroeg heb je nog ergens een quilt liggen die niet gebruikt word want bij .... is het altijd zo koud,dan heeft ze iets om onder te zitten als ze op de bank zit.En de vriendin er heel blij van werd.

4 Mijn  moeder van 82 altijd een middag-dutje doet onder een quilt die ik voor haar 75ste verjaardag maakte.

5 Ik vorig jaar een beren-quiltje maakte voor een pas geboren baby,en het beren-quiltje nu weer gebruikt wordt voor een nieuwe baby in het gezinnetje,ze hebben pas een dochtertje gekregen.

6 Er nog wel 10 projecten heb liggen die ik graag af wil maken in het nieuwe jaar.

7 Ik heel verslaafd ben aan lapjes en quiltboeken en tijdschriften.

8 Ik ga proberen niets nieuws aan te schaffen in 2011.

9 Alleen vulling voor de af te maken projecten.

10 Ik het ontzettend leuk vind om te bloggen en van jullie een reactie te horen.

En nu ook nog eens het stokje door geef aan Berthi wiens blog ik al jaren lees.

Veel Groetjes Lia

3 opmerkingen:

HexaBee zei

ha, ha, Lia, punt 8 neem ik me ook altijd voor... lukt nooit :)

Groetjes Jeanneke

Wilma zei

Hoi Lia, ik ben héél benieuwd of je niets nieuws aanschaft in 2011............lijkt me heel er moeilijk!
groetjes, wilma

quilting Jeannet zei

Hoi Lia,
Ik kende je blog nog niet, wat leuk om steeds weer nieuwe gezichten te zien in blogland! Die mandjesquilt vind ik ook zo mooi, die was hier ooit eens als een BOM incl. de stof, heb ik toen helaas niet gedaan, inmiddels heb ik wel het patroon, deze kleurkeuze is ook erg mooi!
Jij ook hele fijne dagen met je gezin, ik zet je op mijn bloglijst.

groetjes, Jeannet